Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Ευχές!!!


Έυχομαι για το 2012, να περάσει γρήγορα γρήγορα, να έρθει επιτέλους το τέλος του κόσμου, να με απαγάγουν εξωγήινοι και να με πάνε μακριά στο διάστημα!
Σε κάποιον άγνωστο πλανήτη, χωρίς άλλους ανθρώπους, μόνο εξωγήινους!
Α! Μπορούν να πάρουν και τον Άγιο Βασίλη μαζί με εμένα, για να μου φέρει δώρα την Πρωτοχρονιά, γιατί ποτέ δεν πίστεψα πως δεν υπάρχει, ό,τι κι αν μου έλεγαν οι μεγάλοι!
Επίσης, να με αφήσουν να πάρω την κιθάρα μου μαζί και κανένα βιβλίο...αλλά τι λέω? Αφού σ' αυτό τον πλανήτη θα τα έχει όλα! Γιατί οι εξωγήινοι είναι πιο μπροστά από εμάς σε πολλά πράγματα!
Το πιο σημαντικό όμως δεν είναι το τι έχει, αλλά το τι δεν έχει αυτός ο πλανήτης!
Δεν έχει κακούς, δεν έχει αρρώστιες, δεν έχει λεφτά, δεν έχει εφιάλτες, δεν έχει άγχος, δεν έχει δάκρυα, δεν έχει κίνηση γιατί δεν έχει δρόμους, δεν έχει και σκουπίδια και όταν βρέχει δε λερώνονται τα παπούτσια από τα λασπόνερα!
Οι εξωγήινοι έχουν φροντίσει για όλα! Και είναι πιο άνθρωποι απ' τους ανθρώπους, είμαι σίγουρη!
Αυτά πάνω-κάτω και αν αποφασίσουν οι κύριοι εξωγήινοι να έρθουν νωρίτερα, να με πάνε πρώτα από το Λονδίνο που θέλω να δω τους Ολυμπιακούς Αγώνες!
Πάντα ονειρευόμουν μια βόλτα με ιπτάμενο δίσκο!

Καλή χρονιά σε όλους και καλή υπομονή σε εμένα ως τότε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου